نرم افزار ریکاوری مک 2019 : معرفی ۵ تا از برترین نرم افزارها

اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید و بر اثر یک اتفاق اطلاعات خود را از دست داده اید نگران نباشید!! فرازگر امروز شما را با بهترین نرم افزار ریکاوری مک 2019 آشنا می کند لطفا در ادامه با ما همراه باشید .

 

۱ – Disk Drill

۱ - Disk Drill

Disk Drill  از بهترین نرم افزارهای رایگان ریکاوری اطلاعات یا همان بازیابی اطلاعات برای سیستم عامل مک می‌‌‌‌ باشد ، این برنامه بیشتر پسوندهای فایلهای از دست رفته را پشتیبانی می کند و می تواند فایلهای شما را تقریبا از هر نوع هارد درایوی بازیابی کند که شامل:

  • هاردهای داخلی و خارجی
  • فلش ها
  • مموری کارت ها
  • موبایلهای اپل و اندرویدی

می باشد.

۱ - Disk Drill

این برنامه امکانات جانبی زیادی مانند پاکسازی هارد دیسک ( Disk Cleanup ) ، پیدا کردن فایلهای تکراری ، ایجاد درایو ریکاوری بصورت بوت ، مانیتورینگ سلامت هارد دیسک و … را بصورت رایگان ارائه می کند.

۲ – PhotoRec

۲ - PhotoRec

PhotoRec یک نرم افزار رایگان بازیابی اطلاعات عکس می باشد که می تواند عکس های از دست رفته شما را از رایانه ها ، دوربین های عکاسی ، تلفن های همراه ، مموری کارت ها و دیگر دستگاه های ذخیره اطلاعات بازیابی کند. به دلیل اینکه این نرم افزار ساختار فایل های دستگاه مورد نطر برای ریکاوری را نادیده می گیرد ، می تواند اطلاعات را حتی وقتی که فایلهای سیستمی خراب شده باشند بازیابی کند. شما حتی می توانید با آپلود فایل آسیب دیده خود در ابزار آنلاین این نرم افزار (utility’s online checker) ببینید که آیا فایل شما قابل بازیابی است یا خیر .

PhotoRec  با سیستم عامل هایی مانند  :

  • Mac OS X
  • DOS/Windows ۹x
  • Windows NT 4/2000/XP/2003/Vista/2008/7/10
  • Linux
  • FreeBSD, NetBSD, OpenBSD
  • Sun Solaris

سازگاری دارد. این نرم افزار فرمتهایی مانند  ZIP, Office, PDF, HTML, JPEG و انواع فرمتهای گرافیکی را بازیابی می کند.

۳ – Softtote Mac Data Recovery

۳ - Softtote Mac Data Recovery

Softtote Data Recovery for Mac   یک نرم افزار حرفه ای ریکاوری رایگان به همراه پشتیبانی رایگان برای سیستم عامل Mac می باشد که می تواند اطلاعات شما  را که به دلیل پاک شدن ، فرمت شدن ، ویروسی شدن ، برق رفتن ناگهانی سیستم و یا دلایل دیگر از دست داده اید را بازیابی کند. این نرم افزار می تواند اطلاعات شما را از انواع هاردها مانند آیپاد ، مموری کارت ها ، فلش ها ، دوربین های عکاسی ، پخش کننده های MP3 و MP4  و تلفن های همراه بازیابی کند. این نرم افزار همچنین با سیستم های فایلی مانند HFS+, FAT16/32, and NTFS سازگاری کامل دارد . SoftTote شاید در مواقعی کند عمل کند و دلیل آن هم آنالیز هوشمندانه همه ساختار یک پارتیشن می باشد.

۴ – MiniTool Power Data Recovery

۴ - MiniTool Power Data Recovery

این نرم افزار بازیابی اطلاعات سیستم عامل مک یه نسخه شخصی رایگان دارد که فقط قابل استفاده روی یک رایانه می باشد و با حداکثر ظرفیت بازیابی ۱۰۰ مگابایت به همین علت نام این نرم افزار Mini Tool  یا ابزار کوچک است . توسعه دهنده این نرم افزار همچنین نسخه های غیر رایگانی در اختیار کاربران خود گذاشته است که امکانات متعددی را به آن اضافه می کند .

شاید MiniTool Power Data Recovery  یک نرم افزار محدود حداقل در نسخه رایگان باشد ولی بدون شک یکی از بهترین هاست و می تواند عکس ، موزیک ، ویدیو ، ایمیل ، اسناد  و سایر اطلاعات شما را از سیستم  عامل مک و یا هاردهای رایج بازیابی کند .

MiniTool در چهار ماژول عمل می کند که شامل :

  • Undelete Recovery  بازیابی سریع اطلاعات پاک شده
  • Damaged Partition Recovery  بازیابی اطلاعات از پارتیشن موجود
  • Lost Partition Recovery  بازیابی اطلاعات از پارتیشن پاک شده
  • Digital Media Recovery  بازیابی اطلاعات از هارد پرتابل

در‌ مجموع این نرم‌افزار برای بازیابی اطلاعاتی که اتفاقی از دست رفته‌اند مناسب می‌باشد تا جایی که شامل پارتیشن‌های بزرگ نباشد.

۵ – EaseUS Data Recovery Wizard

۵ - EaseUS Data Recovery Wizard

easeus data recovery wizard یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد که توسط تیم توسعه دهنده آن در سه نسخه رایگان و حرفه ای و نامحدود منتشر شده است. نسخه رایگان این نرم افزار دارای محدودیت بازیابی اطلاعات تا سقف ۲۰۰ مگابایت می باشد و می تواند اطلاعات از دست رفته شما را از لپ تاپ مک ، هارد درایورها ، فلش ها ، دوربین های عکاسی و سایر دستگاه های متصل یه سیستم مک شما بازیابی کند. این نرم افزار بیشتر فرمتهای عکس ، ویدیو ، موزیک و اسناد را بازیابی می کند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *